Terug naar winkel

Voor 16:00 besteld, donderdag in huis

Gratis bezorgd, vanaf €75,-

Bestel ook, per fles

Advies, persoonlijk

Terug naar winkel

Winkelmand

Geen producten in je winkelmand.

Klantenservice

Vragen? We staan voor je klaar!

Betaling & Levering

Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?

Je kan bij ons gemakkelijk betalen via iDeal, je creditcard, PayPal en zelfs Apple Pay! Mocht je er alsnog niet uitkomen of wil je graag dat we een nieuwe betaalmethode gaan ondersteunen, laat het ons dan vooral weten!

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

In het algemeen verzenden wij je bestelling dezelfde dag nog als deze voor 16:00 is afgerond. Doorgaans betekent dit dat je je bestelling de volgende dag al in huis hebt, met uitzondering van het weekend. Als je op zaterdag voor 16:00 besteld, ontvang je je bestelling waarschijnlijk dinsdag.

Hoe wordt mijn bestelling verpakt & geleverd?

We maken gebruik van speciale dozen die uitvoerig zijn getest voor de levering van flessen wijn. Deze kartonnen dozen zijn extra verstevigd en zorgen ervoor dat jouw flessen wijn altijd heel aankomen.

Ook als je een doos bestelt van 6 flessen zorgen we ervoor dat ze opnieuw worden verpakt in de verstevigde dozen. Kortom een extra stukje service & garantie voor jou!

Door wie wordt mijn bestelling geleverd?

We leveren onze bestelling uit met onze vaste partner, PostNL. Zij dragen zorg voor jouw bestelling nadat wij deze hebben verpakt en verzonden.

Kan ik mijn bestelling ook volgen?

We sturen je altijd een mail als de status van je bestelling wijzigt. Bijvoorbeeld wanneer hij is geannuleerd of verzonden.

Na verzending ontvang je een track and trace code per mail die je kan gebruiken om je bestelling te volgen bij PostNL.

Cadeauverpakkingen

Kan ik ook een cadeauverpakking kiezen?

Dat kan zeker! Helaas is dat niet direct mogelijk op onze website, maar als je ons even belt, appt of mailt dan helpen we je graag met een mooie cadeauverpakking.

Kan ik ook een kaartje bij de bestelling krijgen?

Dat kan zeker! Helaas is dat niet direct mogelijk op onze website, maar als je ons even belt, appt of mailt dan helpen we je graag met een mooi handgeschreven kaartje.

Account

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Je kan gemakkelijk via "mijn account" je laatste bestellingen zien én je gegevens bekijken. Dit kan alleen maar als je ook een account hebt aangemaakt tijdens je bestelling. Achteraf is dat helaas niet meer mogelijk.

Je account is te vinden via de knop rechts bovenin je scherm.

Hoe kan ik mijn adres wijzigen?

Je kan gemakkelijk je gegevens via "mijn account" je laatste bestellingen zien én je gegevens bekijken. Dit kan alleen maar als je ook een account hebt aangemaakt tijdens je bestelling. Achteraf is dat helaas niet meer mogelijk.

Je account is te vinden via de knop rechts bovenin je scherm.

Hoe zie ik mijn bestelling terug in mijn account?

Je bestelling kan je altijd terug zijn in je accout, mits je een account hebt aangemaakt tijdens of voor je bestelling. Achteraf is het niet mogelijk om een bestelling toe te voegen aan je account.

Proeverijen en cursussen

Krijg ik een bevestiging van een proeverij of een cursus?

Je krijgt altijd via de mail een bevestiging van je proeverij of cursus. Deze ontvang je pas na betaling en dient meteen als je bewijs voor de proeverij. Neem deze dus altijd mee via je telefoon of geprint.

Is het ook mogelijk om eigen proverijen/cursussen te organiseren?

Dat kan altijd. We denken graag met je mee met het organiseren voor een proeverij met meerdere mensen zoals je collega's of vrienden. Neem contact met ons op via de mail of telefoon en dan kijken we wat we voor je kunnen betekenen.

Retourneren

Hoe werkt onze proefgarantie?

Ben je niet tevreden over je bestelling? Bijvoorbeeld als een wijn een fout heeft zoals een azijnsteek.

Laat het ons dan weten. Met onze proefgarantie zorgen we er namelijk voor dat je altijd tevreden bent over de smaak van jouw gekozen wijn. Neem daarom contact met ons op via de klantenservice en we helpen ja graag verder.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kan je bestelling binnen 14 dagen na de besteldatum retourneren, mits deze ongeopend en onbeschadigd wordt ingeleverd. Neem voor het retourneren contact op met onze klantenservice, zodat we samen een goede datum kunnen afspreken voor het terugsturen van je bestelling.

Contact

+31 (0)165 708077ma t/m za van 09:00 tot 17:00

+31 (0)165 708077Ma t/m za van 09:00 tot 17:00

klantenservice@winebizz.nlWe reageren meestal binnen 1 werkdag

We helpen je graag in onze winkel Raadhuisstraat 60, roosendaal