Klantenservice

Vragen? We staan voor je klaar!

Betaling & Levering
 

Je kan bij ons gemakkelijk betalen via iDeal, je creditcard, PayPal en zelfs Apple Pay! Mocht je er alsnog niet uitkomen of wil je graag dat we een nieuwe betaalmethode gaan ondersteunen, laat het ons dan vooral weten!

In het algemeen verzenden wij je bestelling dezelfde dag nog als deze voor 16:00 is afgerond. Doorgaans betekent dit dat je je bestelling de volgende dag al in huis hebt, met uitzondering van het weekend. Als je op zaterdag voor 16:00 besteld, ontvang je je bestelling waarschijnlijk dinsdag.

We maken gebruik van speciale dozen die uitvoerig zijn getest voor de levering van flessen wijn. Deze kartonnen dozen zijn extra verstevigd en zorgen ervoor dat jouw flessen wijn altijd heel aankomen.

Ook als je een doos bestelt van 6 flessen zorgen we ervoor dat ze opnieuw worden verpakt in de verstevigde dozen. Kortom een extra stukje service & garantie voor jou!

 

We leveren onze bestelling uit met onze vaste partner, PostNL. Zij dragen zorg voor jouw bestelling nadat wij deze hebben verpakt en verzonden.

We sturen je altijd een mail als de status van je bestelling wijzigt. Bijvoorbeeld wanneer hij is geannuleerd of verzonden.

Na verzending ontvang je een track and trace code per mail die je kan gebruiken om je bestelling te volgen bij PostNL.

Cadeauverpakkingen
 

Dat kan zeker! Helaas is dat niet direct mogelijk op onze website, maar als je ons even belt, appt of mailt dan helpen we je graag met een mooie cadeauverpakking.

Dat kan zeker! Helaas is dat niet direct mogelijk op onze website, maar als je ons even belt, appt of mailt dan helpen we je graag met een mooi handgeschreven kaartje.

Account
 

Je kan gemakkelijk via “mijn account” je laatste bestellingen zien én je gegevens bekijken. Dit kan alleen maar als je ook een account hebt aangemaakt tijdens je bestelling. Achteraf is dat helaas niet meer mogelijk.

Je account is te vinden via de knop rechts bovenin je scherm.

Je kan gemakkelijk je gegevens via “mijn account” je laatste bestellingen zien én je gegevens bekijken. Dit kan alleen maar als je ook een account hebt aangemaakt tijdens je bestelling. Achteraf is dat helaas niet meer mogelijk.

Je account is te vinden via de knop rechts bovenin je scherm.

 

Je bestelling kan je altijd terug zijn in je accout, mits je een account hebt aangemaakt tijdens of voor je bestelling. Achteraf is het niet mogelijk om een bestelling toe te voegen aan je account.

Proeverijen en cursussen
Je krijgt altijd via de mail een bevestiging van je proeverij of cursus. Deze ontvang je pas na betaling en dient meteen als je bewijs voor de proeverij. Neem deze dus altijd mee via je telefoon of geprint.

Dat kan altijd. We denken graag met je mee met het organiseren voor een proeverij met meerdere mensen zoals je collega’s of vrienden. Neem contact met ons op via de mail of telefoon en dan kijken we wat we voor je kunnen betekenen.

Retourneren

Ben je niet tevreden over je bestelling? Bijvoorbeeld als een wijn een fout heeft zoals een azijnsteek.

Laat het ons dan weten. Met onze proefgarantie zorgen we er namelijk voor dat je altijd tevreden bent over de smaak van jouw gekozen wijn. Neem daarom contact met ons op via de klantenservice en we helpen ja graag verder.

Je kan je bestelling binnen 14 dagen na de besteldatum retourneren, mits deze ongeopend en onbeschadigd wordt ingeleverd. Neem voor het retourneren contact op met onze klantenservice, zodat we samen een goede datum kunnen afspreken voor het terugsturen van je bestelling.

Contact

Ontvang de beste wijntips en lekkerste gerechten

    CONTACT / WINKEL

    Winebizz
    Nispensestraat 29
    4701 CS Roosendaal

    © winebizz

    privacy statement

    voorwaarden

    Winkelwagen

    0
    image/svg+xml

    Geen producten in je winkelwagen.